vineri, 15 aprilie 2011

Dependa de messenger

Voi ce faceti prima data cand deschideti calculatorul? Eu raspund asa: INTRU PE MESS!! Cred ca sunt dependenta...Nu stiu daca as putea sta prea multe zice fara acest program....
Majoritatea cred ca pentru primada data cand deschid pc-ul , dau drumul la muzica. Altii poate isi deschis jocul preferat. Eu am ce am cu Mess-ul.As vorbi ore in sir fara incetere( daca as avea cu cine..ca doar nu vorbesc singura)


 Acum sa vorbesc si despre semne. Imi place mult sa le folosesc oriunde. Am gasit pe Net o poza cu niste semne foarte , foarte interesante
Sunt grozaveeee! Voi ce faceti prima data cand deschideti pc-ul:>?
                                                                                                                      

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu