duminică, 13 martie 2011

Vai tu....CIRCU`

Ce ti-e si cu lumea asta? Hai la circ. Am ajuns la circ: 
La casierie era o franţuzoaică cam prostuta....După ce am plătit biletul am intrat împreuna cu tata si cu un băiat în cort. Ne-am găsit un loc si ne-am aşezat aşteptînd sa înceapă spectacolul. La început s-au stins luminile si a apărut prezentatorul. Ne-a urat bun venit,normal. Pe fata lui se citea nemulţumirea pentru ca eram asa puţin în cort. El ce o fi vrînd, sa vină tot Calarasu`?:)). După aceea a intrat un clovn care nu m-a făcut deloc sa rad. După`aia au venit nişte fachiri, nişte animale etc. Dar nimic special...Măcar m-am ales si eu cu o poza cu maimuţa dar si aia e tot najpa pentru ca maimuţa nu a vrut sa se uite la camera:)). Asta e circu` din ziua de azi: MARE PLICTISEALĂ!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu