sâmbătă, 12 martie 2011

Scoala!!

Scoală....Primele idei care îmi vin în cap atunci cînd mă gandesc la scoală sunt:
~profesori : unii enervanti , alţii de treaba;
~note: unele buna, altele mai puţin bune;
~pauze: unele frumoase, altele plictisitoare;
~si poate ce e mai important: COLEGII , care sunt si ei , normal, de doua feluri:
-ENERVANTI;
-AMUZANTI....
Ciudat ca diferenta la pronunţia este făcută de un mic sunet la început iar înţelesul este total diferiţi. Nu vreau sa se înţeleagă greşit. dar eu mă refere la amuzanti adică nişte prieteni cu care poti sa razi si de la care auzi o vorba buna care te înveseleşte si uite asa am ajuns la faptul ca ei sunt amuzant. Despre enervanti nu pot sa zic nimic pentru k se înţelege foarte clar. 
Acum mă mai gandesc ce se mai găseşte la scoală: directorul cam rău uneori:)), Domn` director, femei de serviciu bagacioase sau nu...s.a.m.d.
Cam atît despre scoală ca pe urma ni se urca la cap  pentru ca nu prea mai avem ce sa zicem despre ea:D.
Voi ce credeţi ca ar trebui sa menţionam despre scoală?:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu